søndag 1. mars 2015

Velkommen vårmåneden Mars!

Når har endelig mars kommet! Mars er jo en vårmåned som jeg så fram til, begynner å bli litt lei snø, is og kulde nå, men det trenger ikke bli så innmari varmt heller, maks 10 grader så skal jeg være fornøyd ut sommeren også! (Mine yndlingsårstider er vår, høst og vinter. Sommeren er grei for en lang sommerferie, ikke noe mer da jeg aldri orker den elendige varmen som kommer hele tiden. Orker de bare ikke!)

Men det jeg våknet opp til minnet meg mer om senhøst eller tidlig vinter, for det var vått og snødde sidelengs. Da jeg sto opp tenkte jeg bare Neeeeeiiiiiiiiiiii!

Jeg lengter mest til våren pga fotomotivene som kommer av blomster og knopper på trærne bl.a.

Her er noen bilder av det våren har å by på:


















Så da er det vel bare å vente på at snøen skal forsvinne og våren komme med sine nydelige motiver. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar