onsdag 10. juni 2015

Mummi flytter - Ny kopp i samlingen.

Følte meg veldig heldig da jeg fant en #mummikopp jeg ikke hadde fra før. Var innom #backeigrensen på #steømmenstorsenter for å se etter et glass med #mummi på så fant jeg jammen koppen og! #Lykke! #mumin #moomin #moominmug #moominmugs #mummikopper #moominvalley #mummitrollet #mummikoppsamling #moominmugcollection #snorkfrøken #snorkmaiden  (ved Backe i Grensen Strømmen)

På Backe i Grenen for å se etter glass med Mummitrollet på, og fant samtidig en kopp jeg ikke hadde før. Tok med et glass med Snorkfrøken på da den så mest sommerlig ut. Yey! Har ikke sett den koppen så mange steder selvom den skal være tilgjengelig ennå. 

Koppen: Eventyr flytter, Mummi flytter - 2013 - 

Kilder: http://www.kjokkenutstyr.net/mummikopp-oversikt/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar