fredag 7. august 2015

Absolutt ikke klar!

Jeg har igjen noen innlegg fra Vimmerby-ferien, men det kommer etterhvert. Går litt tregt i det å legge ut for tiden da vi fortsatt har ferie og gjør masse gøy! Det vil sikkert også komme med tiden på bloggen, men foreløpig så nyter jeg det lille jeg har igjen av ferien så kommer innleggene når jeg føler jeg har tid til å bruke timer på det.

Har etter denne helgen en uke igjen og den må nytes og brukes godt, samtidig så må vi gjøre sånn at den går så sakte som mulig, sånn at det kan føles som et år til uka er ferdig, for jeg er absolutt ikke klar for å jobbe igjen! Jeg liker å ha frihet til å gjøre hva jeg vil, og det jeg vil er å finne på ting med familien, dra på turer, eller bare slappe av hjemme, og når en jobber så går hele dagen bort til det og en blir sliten og orker ikke stort mer den dagen... Når en jobber med noe enn virkelig ikke ønsker og har lite variasjoner igjennom uka så blir enn fysisk og psykisk sliten og får lite lyst til å gjøre noe, og da jeg endelig fikk den etterlengtede ferien nærmest løp jeg ut for å ta fatt på friheten. Og nå er det snart over og det jeg kan se fram imot er pausene som kommer og kanskje noe gøy utpå kvelden innimellom, som teater.

Nei, men jeg gruer meg til hverdag igjen ass! Virkelig ikke noe jeg ser fram imot. Håper bare tiden går fort mot juleferien, for som voksen i jobb blir det ikke noe høst og vinterferie. Savner ikke skoletiden, men savner alle feriene man hadde da, som voksen i jobb får man ikke høstferie og vinterferie. Men det skulle man virkelig hatt, og ikke de får ukene man får nå.

Men det går vel, om en virkelig vil, og jeg vil jo. På en måte...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar