mandag 15. februar 2016

Morsdag og Valentinsdag på en og samme dag!


Det må da være gøy for folk som har grunner til å feire sånne dager. Selvfølgelig får min mor oppmerksomhet på morsdagen, men det er vel den eneste måten jeg har noe med den dagen å gjøre personlig. 


For min del blir aldri valentinsdagen noe stort å feie for jeg er singel, alltid vært singel og kommer alltid til å være singel. Og utenom det å gi min mor oppmerksomhet på morsdagen blir heller ikke denne dagen noe større for min del da jeg ikke vil ha egne barn. 

Dette er noe jeg selv har valgt og innsett og det er ikke noe videre dramatisk enn det. 

Selvfølgelig kjenner jeg på det da dagene kommer og det kommer bamser med hjerter og sånt i butikkene, at jeg aldri kommer til å noen spesiell oppmerksomhet  av andre bortsett fra på bursdagen og til jul, men det kan jeg leve med. Men jeg kan jo gi meg selv en oppmerksomhet? Unne meg noe jeg ønsker meg f.eks? 

Men uansett så kan folk få de dagene sine og blomstre i vei på kjærlighetens stier.


Bilder fra Snapchat


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar