lørdag 13. februar 2016

Odd Nordstoga-konsert!


På min frionsdag dro min mor og jeg på Odd Nordstoga-konsert i Lillestrøm. Vi hadde snakket om det en stund at vi ville få til en konsert med han, da vi liker musikken hans og var nysgjerrig på åssen han var live. Og vi ble ikke skuffet for å si det på den måten. Stemningen var koselig, musikken ga gåsehud og jeg storkoste meg i den ubehagelige stjernesalen-stolen. Han spilte mye av sin nye musikk, med sangen Heim te mor som den eldre sangen så vidt jeg husker. Det ga rett og slett mersmak!!



Etter konserten sto det et bor utenfor hvor det var salg av t-skjorter, plater, cd-er og søte baby-boddyer. Og så kom Odd ut for å signere, og da måtte jeg nesten kjøpe meg en cd.



Jeg husker ikke alle sangene han spilte, men her er noen av de jeg husker og som jeg syns er så fine.








Fire av veldig mange fine sanger han har.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar