tirsdag 15. mars 2016

Challenge day 13 - someone You've always wanted to meet

30 Day Writing Challenge:
Challengen funnet her: https://no.pinterest.com/pin/252623860326199273/

Jeg er ikke en sånn fan-fanatiker hvis det er noe som heter det. Jeg er ikke ute på jakt etter kjendiser jeg vil møte, men nå er det vel ikke bare det det er snakk om her heller. Men det er en jeg godt kunne tenkt meg å møte, men det er jo litt for sent nå da kreften tok knekken på den godeste Alan Rickman.

flickeringmuse: RIP Alan Rickman February 21... - eva and gorgeous:
Funnet her: https://no.pinterest.com/pin/505740233135556424/

Jeg hadde ikke hørt om han før jeg så Harry Potter-filmene, men når jeg så han så måtte jeg finne ut hvem denne mystiske Severus Slur var. Visst nok var han en eldre kar, men det hjalp ikke på hvor kjekk han egentlig var. Når jeg så at han var død, da jeg ikke visste at han engang var syk, så tenkte jeg: "Nei, ikke han!!" Tror jeg sa det høyt til meg selv da jeg på en måte skvatt da jeg leste det på VG-nett.

 Rest in peace Alan Rickman. You will always be one of my most favorite actors. "Turn to page 394"❤️:
Funnet her: https://no.pinterest.com/pin/444449056957729349/

Mer er det vel ikke å  si om den saken. Jeg får aldri møtt han uansett nå, men jeg har tenkt at det fikk jeg aldri uansett heller for jeg hadde ikke turt å oppsøke han som jeg ikke tørr å gjøre med andre folk heller, spesielt ikke alene

. Jeg passer ikke som en kjendis-stalker uansett for enten er jeg skeptisk og redd folk eller så misliker jeg dem og da holder jeg meg langt unna dem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar