onsdag 16. mars 2016

Challenge day 14 - Relationship to food

30 Day Writing Challenge:
Challengen funnet her: https://no.pinterest.com/pin/252623860326199273/

Mitt forhold til mat... Altså, jeg kan ikke lage mat. Jeg kan steke kjøtt og wok, steke pizza og varme mat i mikroen, men thats about it! Fant ut på jobben at jeg ikke klarer å skrelle poteter engang. Så et husmoremne er jeg ikke. Men så er ikke det noe jeg skal bli noen gang heller, så....

Men hvis jeg ville og hadde vært interessert så kunne jeg nok lært å lage noe mat...?

Men når det kommer til det jeg spiser så er det mye sunt, men litt usunt innimellom. Blir mye fisk, salat, ris, mos, grønnsaker og løk. Vi spiser løk til nesten alt. Hvalbiff er megadigg, sprøstekt form er digg..... Herreguud, hjerneteppeeee! Men vi spiser mye sunt.

Sjeldent vi spiser ute, mennesker det skjer er det Max på Karl Johan vi pleier å stikke innom eller kjøper med oss pizza eller kebab på nærsjappa hvis vi har vært borte hele dagen. Men maten varierer mye og jeg husker ikke alt nå i skrivende stund så det betyr vel at vi spiser mye forskjellig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar