tirsdag 23. august 2016

Savner ikke skolen akkurat...

Men jeg savner innkjøps delen av det. Finne det riktige pennalet, de fine pennene og det viskelæret som skulle lukte så godt. Også skolesekken! Eller veska da. Skulder-bag med Snoopy på. Den har jeg ennå.


Også det å få en kalender-bok med notatsider og for ikke å glemme skoledagboken! Topp skoledagbok eller noe i den duren. Aldri brukt derimot, men gøy å ha. Men nei, jeg savner ikke skoletimene. Men jeg savner den to måneder lange sommerferien og de andre feriene utenom de jeg får ennå, savner høstferien og vinterferien. Skole var aldri noe for meg, men jeg skulle ønske jeg kunne utdanne meg til noe kreativt jeg kunne jobbe videre med.

Det som er spesielt irriterende er at de elevene fyller opp bussen, kan ikke de ta skolebussen? Kan ikke de en skolebuss så andre også kan få plass på bussen? Alltid noe stress, og jeg har angst for å ikke komme av der jeg skal. Håper det blir fikset utover sånn at det blir mer levelig for andre også. Kollektiv trafikk er stress når det kommer til sånne ting. De gjør det ikke lett når det skal være så viktig å kjøre kollektivt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar