onsdag 21. september 2016

Ting å se fram til, som jeg liker det

Nå som jeg har onsdagsfri kjennes helgene nærmere ut enn før jeg hadde det. Og nå til helgen har jeg ting å se fram til. På fredag skal min mor og jeg på premieren på Kongens Nei på kino i Lillestrøm. Jeg er egentlig ikke noen kino-gåer, men det kommer helt an på filmen eller anledningen at jeg skal gidde. Men dette er en film om norsk historie og krigshistorie, noe jeg interesserer meg for så da var det jeg som ba min mor om å sjekke billettene så dette skal bli spennende.


På mandag kjøpe jeg meg boka bak filmen på Rema-1000. På Narvesen hadde de en bollepose til 20 kr, og posen var jo interessant i seg selv. Og med VG fikk vi med lørdagsavisen fra 23.juli 1945.

På lørdag skal vi på teater igjen og se Songfuglen. Jeg var på premieren for litt siden, og leser nå boka som jeg bestemte meg for å bli ferdig med innen lørdag, men nå ser det mørkt ut. Boka er på Nynorsk så det går litt tregere, også har jeg ikke så mye tid til å lese for jeg har alltid så mye annet å finne på.



Etter lørdagen så må jeg begynne på den andre boka jeg skal lese før jeg skal på en annen forestilling som jeg skal se igjen, Det merkelige som hendte den hunden den natta. En forestilling jeg har sett noen ganger før, men den er så bra at jeg bare må. Også er det flere forestillinger vi skal på utover høsten og vinteren, men det er sånn jeg liker det. Jeg må ha noe å se fram til ellers blir det for kjedelig. Enten så må det være teater eller turer, men ikke hele tiden. Innimellom! Ikke rart jeg ikke rekker å lese ferdig en bok vettu! Hehe...

Men det er bare sånn det er...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar