tirsdag 20. desember 2016

Juletre nå?

Ser på sosiale medier at veldig mange har fått opp juletreet og pyntet mye allerede. Jeg har lagt på jule dørmatta og adventsstaken i vinduet og det er det. Vi har alltid ventet til lille julaften med storpyntingen, men blir faktisk litt usikker når folk pynter så tidlig. Får vi hatt pynten oppe lenge nok at det merkes og settes pris på? Og hvorfor tenker jeg sånn? Folk må da gjøre hva de vil uten at jeg skal føle at jeg må bryte en tradisjon av den grunn.

 Jeg har lyst til å pynte mye jeg, men vi har en begrensning ved navn Mons! Gruer meg faktisk til når treet er oppe og han skal leke med det. Han har allerede ødelagt en grein... og engelen min mor satte i vinduet? Tok to dager det. Pot og knus. Blir det noe gøy å ha noe pynt i det hele tatt når katten ikke kan la ting være? 16 år og alt? Vi får se!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar