fredag 17. februar 2017

642 things to write about: Writers block (skrivesperre)


Jeg holder på med en veldig viktig bok, men så fikk jeg plutselig en skikkelig skrivesperre! Jeg får ikke ut et eneste ord og boka må snart være ferdig, det står også en del penger på spill her og mange har store forhåpninger. Jeg har fått endel telefoner og fått flere tilbud om å skrive flere bøker etterhvert og da passer det ikke med noen skrivesperre i innspurten av min første og viktige bokprosjekt. Jeg er veldig stresset og må få gjort dette ferdig. Jeg må bare legge dette fra meg en stund og gjøre noe helt. annet så faller vel ting på plass igjen. Jeg har fortsatt litt tid, men den må ikke sløses bort. Denne boka skal bli ferdig i tide og ingen skal bli skuffet. 


Når det gjelder skrivesperre er disse bøkene geniale. Du får hjelp til å finne på noe å skrive om, noe jeg har fått. Og nei, jeg skal ikke skrive noen bok, selv om det er en drøm jeg bærer på. Jeg skulle skrive om skrivesperre og det var dette jeg kom på å skrive.. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar