tirsdag 28. februar 2017

Tanker igjennom dagen, tirsdag 28.2.17

Dette gidder jeg ikke deale med! 

- Regn er greit nok, men ikke hele tiden og i flere timer i strekk. 

- Vind som plutselig dukker opp og ødelegger paraply som ender med at jeg får et sår som blør og blir kliss våt. 


-Håper ikke maten blir ødelagt, den lå i plast og fikk dugg inni. Blir maten muggen så fy faen! Men det gikk bra. 

- Ting blir halvhjertet gjort og dritet i fordi jeg er møkkalei og bryr meg ikke. 

- Det skal bli digg å komme seg hjem til Mons og sofa og se fram til frionsdag. 

- Humør endret seg innimellom, men i går og idag har vært ordentlige mugge-dager. Humøret er som en berg og dalbane igjennom hele dagen. Jeg liker det ikke sånn, men det er ikke mye å få gjort med dessverre. Bare påskeferien kunne komme nå, så... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar