fredag 12. mai 2017

Blir helgen som jeg har tenkt meg?

Min helg er ikke planløs denne gangen heller. 

På lørdag skal min mor og jeg på teater og se En mann ved navn Ove for andre gang. Når en har vokst opp med Mot i brøstet på TV er det ganske stort å se Sven Nordin live og bare ca fem meter unna. Nei, jeg fangirler ikke, men jeg er fan, en rolig en. Så får vi se om vi rekker noe gøy først, litt lyst på en fototur rundt i det området teatret ligger i.



På søndag håper jeg været holder seg tørt så vi kan våge oss på en tur til folkemuseet igjen. Vi var på kuslipp forrige søndag, hvor det ble en tur på cafeen på folkemuseet og jeg kjente på fristelsen til å gå en runde og bare være der, kjente det var surt når vi heller dro hjemover. Derfor tenkte vi kanskje å ta det igjen nå. Passer ikke med nedbør når vi skal se på hus ute. 



Dette er iallfall mine planer for helgen. Hva årets 17.mai bringer får vi se på, men den blir dessverre ikke like fin som i fjor, skal bli vanskelig å slå fjorårets! Og jeg kjenner det er skikkelig surt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar