lørdag 27. mai 2017

Sommerkomplekser?


Nå er det sesong for sommerkjoler, tights og shorts og singlet. I denne varmen legger jeg bort jakker, gensere og bukser og tar fram det som ikke får huden til å brenne bort. Jeg bryr meg fint lite om store overarmer, bilringer og cellulitter. Det er en del av kroppen og kroppen er min og jeg må få gå kledd lett og behagelig i varmen jeg også og ikke gjemme meg i jakker og bukser fordi andre ikke tåler å se det. Jeg kan ikke ta hensyn til hva andre ikke orker å se på. Da får de enkelt og greit se en annen vei for jeg gidder ikke vike for sånne mennesker.


Jeg har ikke den sommerkroppen som andre streber etter, jeg har MIN sommerkropp og den er større, men det trenger ikke være til skrekk og avsky av den grunn? Jeg dekker jo til det viktigste, lar ikke rumpeballene henge utenfor f.eks.


La oss bare få leve som vi selv ønsker det i sommer, ingen skal føle at de må dekke seg til hvis de ikke vil det selv. Ta på deg det du føler for i varmen og drit i hva andre mener rett og slett! Det skal jeg og det har jeg gjort!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar