mandag 25. september 2017

Prøvde treningsapparater i Vimmerby!

I Vimmerby er det en stor park hvor vi fant et lite hjørne med treningsapparater. Da måtte jeg jo prøve det, spesielt fordi det bare var min mor og meg der og ingen andre. Hadde det vært folksomt der hadde jeg latt det blitt med tanken og nysgjerrigheten.

Men det fikk meg til å tenke. Hvorfor har ikke alle parker eller plener i borettslag og tettsteder noe sånt? Da kunne folk bare gått i parken for en treningsøkt. Gratis og ute i frisk luft, eller iallfall ute. Hadde jeg hatt noe sånt rundt der jeg bor kunne jeg kanskje prøvd det litt mer ut, kanskje tidlig om morgenen eller sen kveld for jeg vil jo ikke bli sett...

Men hadde det fått stått i fred uten å bli vandalisert og ramponert, ødelagt og tilintetgjort? Jeg tviler ikke på det her, men i Vimmerby får de stå i fred, så vidt jeg vet iallfall. Har ikke vært der siden i juli... Men når vi skal tilbake må det sjekkes ut igjen!

Her er noen bilder fra de greiene. 





Av de apparatene som var der er det jeg er på i bildene jeg fikk til best. Jeg vet ikke hva de heter, men det var ganske gøy. 

Jeg mener det jeg skrev over at sånt burde det vært i parker og på plener i borettslag og lignende. Jeg vil ikke inn på noe treningssenter så å ha noen apparater utenfor hjemmet, rett utenfor døra hadde vært enklere, iallefall for meg. 

Får jo ikke mindre lyst til å dra til Vimmerby igjen. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar