torsdag 31. mai 2018

Værmas i år igjen...

Det er det samme hvert år! Værhysteri! Overalt nå snakkes det om denne uvanlige varmen Norge har for tiden. Været skal nytes til det fulle, det er ikke greit å gjøre eller si noe motsatt av det. 

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Men det går dessverre ikke. Min kropp er ikke laget for denne varmen. Jeg blir sliten, irritabel, mister ork til alt, slapp, jeg reagerer negativt på alt dette! Jeg får ikke sove om natta og viften står på døgnet rundt. Men jeg er norsk, har en norsk kropp som takler norskt vær, og 30+ er ikke det! Det er sydenvær og Norge er ikke syden! Norge er jo varmere enn noen steder i syden for tiden jo! Det er jo helt feil! Kan jo dra til syden for å kjøle seg med nå... 

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Dette er ikke annet enn vanskelig og sært fra mitt ståsted. Det folk heller ikke tenker er at jorden er overopphetet og at det kanskje er årsaken til denne varmen. Jorden har feber og må få hjelp før den ikke kan takle noe mer. De som nyter denne varmen nyter jo folkets ødeleggelser de påfører jordkloden. Dette er uvanlig, unaturlig, skummelt og farlig! Jeg vet ikke om noe annet å si, jeg...

Ingrid Marie Viken sitt bilde.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar