søndag 3. juni 2018

Min mai 2018.


Jeg liker mai. Fordi den bringer så mange fridager med seg! To uker denne måneden hadde jeg nesten en ukes fri. Hvor digg er ikke det? Det settes iallfall pris på i ny og ne.
Den 5. Var det kostymesalg på Det norske teatret. Der fant jeg endel gøy. Det kommer i eget innlegg etterhvert.
Jeg har drevet endel med Diamond Painting også. Og Bullet Journal.
Den 10. Var vi på Frammuseet igjen. Denne gangen fordi det var endel nytt å se på. De hadde gjort båten reiseklar. Utstyr var utstilt, ny panorama film som skulle gi oss følelsen av å være på havet. Det luktet mat i kjøkkenet til Lindstrøm, vi kunne gå inn på to lugarer, vi hørte lyder og musikk som passet til situasjonen de hadde laget istand. Veldig artig å oppleve. Må oppleves!

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Den 12. Var det Eurovision song contest. Jeg pleier egentlig ikke følge med så mye på det, men i år likte jeg et par sanger. Rybak var veldig bra, likte godt den sangen, men da jeg ikke kan stemme på eget land, (stemmer aldri uansett) så heiet jeg på Danmark. Den var både stilig og tøff. Vikingstil. Kult.
Den 17. Var det grunnlovsdagen. Vi hadde bestilt bord på Cafe Løve på Det norske teatret hvor vi spiste roastbiff smørbrød og marsipankake. Vi var i Slottsparken og tok bilder. En veldig fin, men stressende dag.



Den 26. Var vi på Oslo bymuseum. Der er det alltid gøy å være! Artig å se på filmer og se på teaterutstillingen. Snart åpner ny utstilling så da blir der vel en ny tur.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

En fin msimåned er bak oss. Den varmeste på 100år. Veldig voldsomt for min del, men det må vel snu snart nå? Hvis det snur, og jeg ser folk ta på seg jakker og si at det var denne sommeren så klikker jeg! Kan ikke seriøst si at dere forventer denne varmen fast i tre måneder til?! Det er søren meg ikke normalt i Norge! Les forrige innlegg om mine meninger rundt dette.
Da skal jeg jobbe nesten to måneder til før jeg får sommerferie. Da er Vimmerby på planen og en tur til Hadeland glassverk for å se på Mummitrollet! Spent på det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar