fredag 8. juni 2018

World of wizardry Geek Gear box mai 2018


Nå kom boksen ganske tidlig egentlig og det kan jeg like!
Oppi boksen denne gangen var det:


Exclusive t-shirt. Denne var jo bare kjempesøt da!


Exclusive sinister scarf. Dødseterskjerf! I forrige pakke fikk jeg en t-skjorte med samme motiv. Det blir en sinister høst med det som også er neste i denne pakken.


Det er nemlig en Exclusive sinister cushion cover! Jeg ser for meg det kule bildet nå...


Hogwarts house lanyards


Exclusive wand.


Oppskrifter til permen.


Exclusive Luna lion print. Fascinerende jente hun Luna. Har noen pop figurer med henne også, tror jeg liker hennes stil litt. Virker veldig spesiel.

Jeg pleier å vite hva jeg får i disse boksene. Jeg følger noen folk på YouTube som åpner disse på kamera hver måned. Jeg får min ganske sent da de blir sendt på slutten av måneden og det blir sendt fra England. Da er det jo folk som bor der som får før meg. De er jo i andre hus enn meg noen av de og det er artig å se hva de får også. Er jo det samme, bare andre farger.

Da er det bare å vente til neste måned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar