tirsdag 3. juli 2018

Min juni 2018


Det var noen hendelser denne måneden også.

Den 10. Var det et arrangement på Norsk folkemuseum, om 1700-tallet. Frivillige folk fra et sted hadde kledd seg ut i tidsriktige klær, vandret rundt, sang, hadde skuespill osv. Kjempeartig å få med seg da jeg syns sånt er interessant.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.
Les mer her: http://ingridmv88.blogspot.com/2018/06/tilbake-til-1700-tallet-pa-norsk.html

Den 16. Dro vi en tur på bymuseet da det var en ny utstilling der. Den handler om kvinner ved staffeliet, altså om hvordan det var å være kvinne og kunstner på 1800-tallet. Fint å få med seg.

Den 17. Var vi på Heddapris utdelingen. Det var veldig artig å få med seg en prisutdeling live fra salen og se glade skuespillere og andre få sine velfortjente priser! Ga mersmak.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.
Les mer her: http://ingridmv88.blogspot.com/2018/06/heddaprisutdelingen-oslo-nye-teater.html

Fra den 21 til den 25 var jeg kattepasser for min egen katt alene mens min mor og bror dro til Frankrike for å se Formel-1. Jeg ble jo bedt med, men så er saken den at jeg ikke stoler på en sjel når det kommer til å passe Mons. Eller, vi har noen jeg kan stole på og som kan litt om katter, men jeg vil at han skal ha tilsyn hele tiden isåfall. Mons går fint alene noen timer, men jeg ville ikke etterlate han alene om natten og over døgnet. Derfor passer min bror Mons mens min mor og jeg drar en tur til Vimmerby. Jeg er ikke en som setter ut katten alene om sommeren! Det er direkte umenneskelig å gjøre mot et forsvarsløst lite dyr! Det dyret mener jeg er mye mer verdt enn det mennesket.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Den 22. Fylte Mons 18 år! Tenk på det!

Den 28. Dro vi en tur på Nasjonalbiblioteket etter jobb for å se en liten utstilling om Nathionaltheatret. Den var veldig liten, men interessant å få med seg. Også kjøpte jeg meg regnbue-garn for å hekle et skjerf.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Kanskje ikke en alt for spennende måned, men jeg er fornøyd. Jeg har også prøvd å blogge oftere, men det er ikke alltid jeg har noe å komme med. Pluss at jeg har drevet med Diamond painting. Jeg vil liksom ha noe å komme med før jeg skriver noe her ellers blir det lite vits. Men nå er det tre uker til sommerferie hvor vi har noen planer så da håper jeg på litt action her etterhvert som det passer. Og til høsten venter også et spennende prosjekt så vi får se hva som kommer ut av det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar