tirsdag 25. september 2018

Åpen dag i operaen og kostymesalg i desperasjon! Lørdag 22.9.18

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.

På lørdag dro vi på åpen dag i operaen. De bød på åpne verksteder og kostymesalg bl.a. Det var det vi var mest interesserte i.

Bildet kan inneholde: tekst

Bildet kan inneholde: himmel og utendørs

Først var vi på kostymesalget. Der var det mildt sagt desperate mennesker som skulle ha tak i sitt drømmeplagg hvis det fantes. Jeg gadd ikke bli så desperat da jeg vet at det meste ikke kommer til å passe meg uansett. Men jeg prøvde å gå rundt å se om jeg kunne finne noe brukbart, og det gjorde jeg jo. Jeg pleier å se mest på hatter og ting jeg kan pynte med. Men folk står i veien for hverandre, ingen flytter seg og folk dytter og presser. Her var det best å ha spisse albuer og stå standhaftig mens folk styrte og holdt på.

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.

Muttern fant seg en hvit blondekyse og jeg fant meg en vikingkappe og vikinghjelm. Det blir vel stilig til Halloween og fototurer eller?

Bildet kan inneholde: innendørs

Etterpå gikk vi backstage hvor det var åpne verksteder. Der begynte det å krible i kreativiteten og i fingrene mildt sagt! Drømmejobben er jo scenograf og maskør og parykkmaker. Det satt en og lagde en parykk da vi kom og det så utrolig gøy ut! Veldig pirkete, men jeg liker jo litt pirketing.

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.

- Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar