onsdag 5. april 2017

642 things to write about me: The right era for me to live in


Jeg ville valgt å bo i Victoriatiden. Hadde vært spennende og interessant å oppleve Oslo på denne tiden. Hele byen hadde vært annerledes. Livsstilen hadde også vært helt annerledes. De flotte kjolene, tradisjonene, møblene, maten, alt hadde vært interessant å oppleve. Jeg lurer også på om jeg hadde vært en del av de velstående eller en av de mindre velstående? Hvor var grensen på det? Jeg liker også gammel stil på ting som på møbler og klær.

 Bildene jeg deler nå har jeg funnet på Pinterest. 

Dette er hva jeg kaller et drømmehus! 

Jeg måtte hatt et bibliotek og dette ser jo flott ut. Bygge på et rundt tårn på huset og ha bibliotek der hadde vært supert. 




Klesinspirasjon. De hadde så flotte kjoler og kåper på den tiden at jeg blir misunnelig. 

Så ja, Victoriatiden hadde vært en spennende reise på mange måter. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar