søndag 2. april 2017

Snart påskeferie

Da er det ikke lenge igjen til påskeferie! Jeg ser virkelig fram til noen fridager nå, og vi har allerede snakket om noen utflukter. Men vi får se når det eventuelt blir og i forhold til vær. Er det fint vær kan vi kanskje ta noen fototurer ute, men hvis det regner kan vi kanskje ta en tur på museum. Blir også kanskje litt mer å blogge om enn det har vært til nå.

Men det er også noe jeg kanskje må innom før det blir snakk om noe ferie og det er tannlegen. Jeg har et begynnende hull på en tann som jeg har holdt ved like lenge nå, men nå må jeg kanskje innse at den har åpnet seg litt? Jeg vet ikke for sikkert, men jeg har hatt noe ubehag siden fredag ettermiddag så det kan kanskje være lurt å sjekke ut nå mens det ikke er ferie og de kanskje stenger og jeg må ha vondt hele ferien. Det er så utelukket som det får bli! Jeg vil ikke gjennom flere rotfyllinger så det er best å ta det mens det er lite og lett for de å behandle.

Jeg vil ikke igjennom det smertehelvetet igjen, med to paracet og to Ibux som bare varer en halvtime om gangen. Ikke rart jeg blir kvalm av paracet nå... men vi får se hva det blir til og om jeg får en time og om det er noe de kan gjøre med det.

Jeg har tannlegeskrekk så det holder, men jeg føler det går litt bedre enn det gjorde. Har liksom to narkose-behandlinger bak meg som barn og en tannpleier som ikke var mest tålmodig, men han jeg har nå vet om skrekken og er tålmodig så føler det går litt bedre egentlig. Samtidig som jeg helst skulle slippe alt det der..

Et innlegg som skulle handle om påskeferien ble fort et innlegg om tannleger, det snudde fort gitt! Men får se til uka hva som skjer. Har som sagt endelig en ferie å se fram til. Det trenger jeg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar